Lång dag

Idag har jag inte hunnit haft mycket datatid precis.
Haft annat för mig :)

  • Gick upp kl 8 :)
  • Solade, duschade, klädde mig.
  • Gick en promenad till mammas jobb (30 min)
  • Åkte till Nora (3mil) och va hos tandläkaren kl 11
  • Hem en sväng till emelie och hämtade mina "glömda" biljetter
  • Körde tillbaka in till Örebro
  • Hem en sväng sen till min syster för att gosa och säga hejdå till barnen :)
  • 15.30, åkte och hämta mamma på jobbet
  • Varit på marieberg och köpt lite studentsaker, skor osv :)
  • Hemma, fixat allt med balklänningen.
  • NU HELT SLUT

Och detta ska göra innan jag ska sova!

  • Städa undan allt jag spritt ut med i lägenheten
  • Rensa mammas dator med mina skolarbeten så jag får med det till ström
  • Rensa min egen dator med viktiga saker så jag får med mig till ström ( LÄMNAR DEN SKIT DATORN HEMMA FÖR SERVICE)
  • SOVA

Och klockan är nu halv 10... Bara att sätta fart!
Suck!



Imorgon kväll är jag i alla fall 70 mil norr och hemma i mitt jämtland.
Som ni kanske förstår pga mitt dataproblem så kommer det bli snålt med blogginlägg :/

Nu ska jag göra ett ryck här hemma!
God natt.
vi hörs när vi hörs^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0