Dagen

Som sagt så kom Emelie in till Örebro och vi gick på stan :)
Jag råkade köpa massa onödigt men ändå bra saker såklart ;)


fin tunika, midjebälte, rosa söta örhängen, mobilsmycke och ett diadem till Serena ;) (har haft sönder 2st för serena, haha)

Åt/fika på la baguette! :) MUMS!

Innan bilden togs så var det en kladdkaksbit och glass sen ett glas cola ;)

Hahah roligast idag!
Jag kollade väldigt mycket efter en vit studentklänning. Både jag och emelie såg en klänning inne på en affär och började diskutera.. Åh den här va fin :D osv.. Mätte den på oss själva och "aa den va jätte fin". Sen läste vi på skylten på stället "KJOL 399". HAHAHAHA men den va faktiskt finare som klänning än kjol ;)

Nu tänkte jag ta och plugga lite!
Jag måste verkligen!

Fast är rätt trött efter simturen med mamma på 1000 m, men härligt var det!! :)

Skriver redan god natt nu.

Kommentarer
Postat av: emelie -

Men det var ju rea på allt vi köpte så då vare inte onödigt :D

Hahaha, jävla klänning och vara en kjol xD

2010-04-06 @ 22:14:40
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Sagha

Hej lust att följa varandra med bloglovin?



Har idag skaffat bloggsvar så passa gärna på att ställa några frågor + att jag har en tävling där jag lottar ut 3 st bloggsvars invites (man måste ha en för att kunna bli medlem) Intresserad? Kolla det här inlägget: http://ibeliveinyou.blogg.se/2010/april/bloggsvars-tavling.html#comment

2010-04-06 @ 22:26:25
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0