Bilder

Sådär ja, nu har jag lagt in alla bilder på mamma jobbdator, får ta bort dom innan jag lämnar tillbaka datorn bara :)

Så nu ska jag komma ikapp med bloggandet igen ska ni se :)

Har redan varit hemma en vecka på lov... Herregud vad fort tiden går.. Just nu sitter jag och ska försöka plugga, så att jag blir av med det i alla fall!

Har varit massa barnvakt när jag varit hemma i alla fall :)


William :) Söt va? Min brors son!

Vi åkte hem till min syster och busade med Ella :)

Gick fort upp för trappen, Ella tyckte nog Wille fuska.. hehe ;)

Sen har jag ingen bild på lilleman.. Men han har blivit mycket större sen sist jag såg honom i alla fall :) SÖT!

Igår lånade jag Ella och åkte till Arboga. Mamma och Ari cycklade så vi träffades där på en fika. Sen var det ett litet tivoli där. Ella tyckte det var liiite läskigt att åka tåg..

Men hoppa i hoppborgen va roligt! :D

Fint väder var det också, gillar't!! :D

Här är det ju verkligen vår, Ingen snö på vägarna eller nånting. Så skönt!! Får hoppas snön har försvunnit när jag kommer upp till ström igen på Fredag.. :p

Åt gomat'n här om dagen också :)

Visst ser det gott ut? MUMS!! :D

Nu åter till pluggandet..
Återkommer nog sernare under dagen med lite äldre bilder som jag inte kunnat lagt in :)

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0