Känslor

Nu har jag hamnat där igen.. Där jag varit en tid förr. Oeniga jag, min kropp och själ vill inte samarbeta! Shit vad vuxet det där lät eller något, men men.

Ska man lyssna på hjärtat eller hjärnan? Jag har alltid lyssnat på hjärtat förut men det har bara blivit fel.. Kanske dags att tänka smart istället för känsla? Kanske dags att jag för engångsskull tar tag i livet och gör det så rätt som möjligt istället för att bara krångla till det.. Allt är ju bra nu! Men det är så svårt att glömma, ignonera och förtränga..

Känns som att jag ska bestämma mig nu och hålla detta!
Ja, jag ska!
Om inte annat så måste det ge sig lite tid ändå..


Ingen idé att ni ska försöka förstå mitt babbel.. Men ibland måste jag få ur allt inom mig för att jag egentligen ska se och fatta vad jag egentligen håller på med :p



Idag är man riktigt seg! Det betyder att man inte orkar plugga och göra vettiga saker.. Därför man börja tänka på så mycket konstigt :p

Var hos Louise nyss iaf och hämtade bilder från igår, blev inte så många men kan bju på några iaf :)


En jag innan vi gick till ringarna :)


Söta flickor :D


Att driva med desperata människor är ju också roande ;) Undrar varför vi alltid hamnar på golvet i köket? :p


Inne på hörnet :)


"Fredrik titta in i kameran nu då" Haha sån härlig bild egentligen :p

Ja det var lite bilder från min kväll igår.
Det blev tillslut en väldigt ja vad ska man säga? hm jag väljer konstig natt.. Bra eller dålig tänker ni nu? Jag vet inte.. Bra tror jag faktiskt, men det kanske leder till något dåligt? Eller till något bra? nej nu börjar jag svamla igen :p Kan säga en sak iaf, känns otroligt skönt att veta att vissa killar faktiskt har känslor dom också!

Och nu var det söndag igen lika fort som det nyss blev helg..
Åker kanske till Boden i helgen :) Om inte så får jag inte träffa markus på 19 dagar..

Nej nu MÅSTE jag plugga.
Om jag inte hinner somna först..
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0