Fredag 25 september

Släpper mitt system nu.. Fick ju inte vara ensam om mina rubriker så nu skiter jag i det där!

Skolan idag, vad ska man säga? Det är fredag så allting går sådär extra segt! På rättskunskapen fick vi ett oförberett  test, det var noga med att det var ett test och inge prov. Aja det gick iaf assurt! :p

På svenskan redovisa jag mitt etiska problem, sluta sälj cigaretter! Det gick väl an! :)


Brown or green? :)

Efter skolan gick jag och louise på byn, jag köpte bland annat en mössa :) Och nu får jag leva fattigt i en månad.. Men ska försöka sälja mina mobiler också. Någon som är sugen? En helt ny sony ericsson F305 och en gammal K550i men funkar bra :) ? aja iaf nu kom jag av mig.. Kan visa en bild på det jag köpte igår :)


Kofta, benvärmare, tröja, linne och örhängen :) Även ett par ljusrosa vantar :)

Ikväll blire bara att ta det lugnt, Louise kommer nog hit snart så då ska vi nog kika lite film och så :) Bara mys! Senare ikväll kommer även Markus hem! :)<3 Så får väl gå och möta honom vid bussen.

Idag har jag även fixat praktikplats, haha! På ica i gäddede ;)

Ha en trevlig fredagskväll mina vänner!
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0