Eller?

Det gick hur bra som hellst på träningen idag:) Förutom att mina tankar flög iväg då och då så jag tappade fokus på det jag gjorde.. Har liite för mycket i min lilla hjärna just nu. Snurra runt runt runt. Rätt som det är tror jag att jag har bestämt mig men sen börjar tankarna flyga iväg igen.. (y)

Vissa dagar är man på pigg, bra humör och social. Idag vill jag bara krypa ner under täcket och sova tills.. hm? tills allt har löst sig.. Så förlåt om jag inte är så social idag, jag är inte på så dåligt humör heller tror jag. Men men sån dag idag bara.

Nu ska jag snart ta tag i denna förbaskade uppgiften i specialidrott B.. Den tar kol på mig av att jag bara tänker tanken.. Men jag SKA.

Sen följer jag nog med bort till ringarna en stund, Louise skulle klippa beccis ;D Kan ju inte missa det? :p

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0