30 september

Det är Onsdag idag :D Det betyder att det snart snart är fredag! Underbart!<3

Har religon nu, jag och serena orkar inte göra något vettigt just nu. Men vi har ju as lång tid på oss med arbetet så vi hinner nog :p På Historian kollade vi klart på pojken i randig pyjamas, har ju sett den förut så jag laddade upp mentalt för att inte gråta och jag lyckades ;) Helt otroligt!

Fryser något fruktansvärt! Hua. Riktigt kallt inne på skolan idag.. Hungrig är jag också.. Men snart mat! :) Om en halvtimme..

Klockan 12 ska jag åka till Dorotea till optikern. Hoppas jag inte blitt blind.. :p

Sen vare cooper testet på fysen och senare ikväll teambuildning? Får väl se vad det blir för trams då..

Nej nu har jag inge mer onödigt att berätta för er.
Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: emelie

DUDUDUDU!!? På måndag vecka 44 ska jag klippa mig men det är lugnt för du får följa med ;)

2009-09-30 @ 14:37:33
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0