27 September

Hej och hå i skogen:)
Det är svårt att hålla bloggen uppdaterad under helgerna ibland, varit lite fullt upp och man har inte haft tid att skriva något vettigt.

Lite kortfattat så i fredags var det bara mys, jag och louise tog det lugnt och såg film och så här på Sörgård. Senare på kvällen gick vi ute och mötte markus som kom med bussen från Boden. Vi gick hem och fortsatte att göra så lite som möjligt sen sova :)

På Lördag var det kalas hos Erika :) För henne och Elin som fyller 18 :) Det var 5kamp, fiskedamm och äta tårta och så :) Mycket trevligt faktiskt. Gick hem i SPÖREGN, åt middag sen började fixa sig för kvällen.

Jag och Louise gick till ringarna hem till emelie, sen kom även Emma. Så jag och Louise som redan var klara hjälpte dom att fixa håret osv.. ;) Senare kom Sofi och Linnea och gjorde oss sällskap en stund innan vi alla begav oss hem till Micke där det skulle vara fest för dom nya 18åringarna ;) Hände inte så mycket där, spelade sanning och konka.. Sen drog vi ut på byn! :)

Blev mest att man satt inne på hörnet, det var inte så mycket folk men det var trevligt :)

Gick från hörnet vid stängning runt 2 men var inte hemma förrän vid 4? :p men vad gör man inte för sina vänner?

Det var lite kortfattad av min helg.
idag har det varit segt och markus svarar inte på sms, så får väl se om man hinner se honom nå mer innan han åker till boden eller om man får vänta nästan 3 veckor...

Louise kommer nog snart och hämtar sin kamera så hon kan ladda över bilderna på sin dator från igår, sen när jag får dom kan jag ladda upp lite här :)

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0