22.28

(har inga roliga bilder, har inte tagit några heller! Så ett inlägg utan bilder följer, själv tycker jag det är astrist!:p)

Sitter här på mitt otroligt stora rum på sörgård och hostar lite, hoppas jag inte blir sjukare än så här. Alla verkar ju vara sjuka nu? tråkigt.

Dagen började med att jag snoozade alldeles för länge och fick skynda mig till skolan till min första lektion som var samhälle i 3 timmar. Men vet ni vad? Vi hade ingen lärare!! Så jag gick hem igen, nödvändigt att gå upp imorse liksom :p Träffade Louise på sörgård som hade precis kommit hem från norge, gullunge!! :D

Gick tillbaka till skolan vid 11 för att bland annat äta lunch med några ekonomiare och så :) Sen rättskunskap på gröna, rätt drygt men något jag känner att jag måste ha i i min bakgrund för framtiden ;) Annars skulle jag lika gärna hoppa av den kursen!

Jag och Louise mfl åkte ut till 50m banan på skytteträningen. Louise höll på att ta död på mig då, haha fan vad jag skratta när hon upptäckte att hon hade glömt sitt slutstycke xD (utan den går det inte att skjuta) Men sån tur är så har vi exakt likadan gevär i grund och botten så mitt slutstycke passar i hennes också, så vi skiftade lite då och då ;) Vi trodde vi kunda vara hemliga men micke kom på oss tillslut ;) haha.

Innan middagen lämnade jag markus bilnyckel till Rudi sen sprang jag och Louise korta risselås, det var riktigt gott med mat sen! :)

Under kvällen gick jag och louise till serena och beccis och bakade bullar :D Gott. Men känner nu att jag har liiite ont i magen, jag fick ju sitta och tjata på louise att jag skulle få lite degbitar då och då ;) haha!

Imorrn är det tisdag och det betyder att jag kan få sova! :D Börjar vid halv 12! Gött!
Hej svejs.

Mina känslor växer för varje dag, usch alldeles för länge kvar tills vi ses igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0