22.23

ojojoj vilken dag!!
Först skola, alla lektioner på torsdagar är pisstråkiga! Men jag överlevde och tur var väl det annars hade jag ju missat en underbar eftermiddag och kväll ;)

Efter skolan åkte jag, Louise, Beccis, Serena och Marcus till Östersund :) Vägen dit var till en början ganska tråkig och vanlig.. Tills vi åkte förbi en polisbil, innan vi åker förbi polisbilen säger jag att den kommer köra ut och åka efter oss.. Mycket riktigt!! xD


Den körde bara bakom oss ett tag sen körde den om.

Fick senare veta att medan den låg bakom oss så kollade den upp bilen ;) Tur att den var laglig och fin då fast vi inte hade satt på skattemärket än! :p


Massa bus i baksätet? Eller så ville dom nog inte vara med på kort? ;)


När vi kom fram blev det pizza! :D MUMS!!


Sen gick vi i lite affärer och sen stannade vi och börjad KÖA! ;D


Kram!! :D


smygbild på "kamerarädda personer" ;)


Jag och marcus började få tråkigt att vänta! :p


posar framför folkmassan.

Efter dom klippt snöret så rusade alla in och skrek xD Det var precis som på film ;) Fick med mig mycket fint hem iaf från både gina och cubus :)


Sen fikade vi lite på mcdonalds innan vi åkte hemåt igen :)

Och ja en mycket spännande bilsresa hem!! xD Dagens bästa var Rudis min när vi stannade till bredvid dom vid fagerdal, han var nog inte riktigt beredd på att det var jag som körde den bilen xD


haha jag och louise TVINGADE verkligen på den grymt snygga rattmuffen här om dagen, med lite styrka så passade den ;) Och Markus som sa att den var för liten, tsss ;)

Nej nu blire sängen!!
IMORGON ÄR DET FREDAG!!! :D <3

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0