21.11

Nu har jag ätit kvällsfika och druckit mitt 3e glas oboy för idag! Det är ju fan riktigt gott! :D Imorse åt jag frukost hos Serena då drack jag samtidigt ett glas kall oboy och en mugg varm choklad! :)<3 hehe.

Jag behöver hjälp! :p

Jag trollade bort det där man skriver adressen?! Hur får man tillbaka det? :O
Jag lyckades ta mig till blogg.se ändå genom att söka men det är ju jobbigt :p

Vet ni vad? Jag gör misstag helt omedvetet utan att jag ens vet om det. Haha jag är fan bra jag. Jag tar alltid chanser och risker, det leder alltid till något dåligt. Fan var krångligt detta låter men jag vill ju inte avsöja vad jag syftar på. Men jag lyckas tamigfan jämt! :p

Någon som har lite fett att ge mig? När jag träffade min tränare idag kollade hon väldigt märkligt på mig och sa sen, fan vad smal du är, har du gått ner i vikt i sommar? Näe. Jag äter tränar och gör allt vad alla andra människor gör.. Inte mitt fel att jag är ett jävla benrangel :p Jag vill bli större men jag vågar inte försöka på riktigt för då kanske jag blir missnöjd över att få fett på fel ställen osv.. Men jag vill inte vara så tunn att folk nästan kan nå runt min midja med 2 händer... En vacker dag lär jag nog gå upp i vikt och bli lite större här och var! Får väl vänta och se :)

Nej det är inte bara tjocka människor som har problem och är missnöjd över sina kroppar! Det finns faktiskt vi smala som mer en gärna vill ha lite mer fett på kroppen. Killar vill ju liksom ha något att ta på ;) Ben är ju inte så mysigt..



jaja slutbabblat.
Nu ska jag titta runt lite på kläder på internet, en sväng på tradera också det var länge sen!
Men säger God natt nu.
pusshej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0