19.54

Försov mig imorse, woups i nästan 2 timmar...
Men jag sov tydligen gott inatt om vi ser på det viset ;D

Så var inte på så mycket lektion idag i och med att jag missade halva samhälle sen på rättskunskapen var jag med årsboken och informerade IP och BP. Det gick bra, känns bra att folk är positiva till den iaf! :)


På skytter målade vi våra skåp :D
Jag målade nästan allt det gröna :D
Röda,blåa och gröna. Skyttehallen kommer bli så grymt snyggt!! Målarna var och började måla golvet också, sååå nice!! :D

Efter vi ätit middag for jag och Louise på dollar och köpte kakor :D Massvis av kakor, det är gott ;) Vi köpte även reflexer, det är ju mörkt ute nu..

Sen har jag städat mitt rum för jag var verkligen tvungen att plugga. Och jag kan verkligen inte plugga om det är stökigt på mitt rum :p haha. Men nu är det fint och jag har pluggat lite, bara skytte. Har nyss skrivit målsättning och håller nu på och skriver träningsfilosofi men det är så svårt så jag tog en paus! :)


Tack för att du finns! ;D
Min grubbelgubbe som ska göra mig bekymmersfri!
Dock har jag inte kommit på om han är duktig på sitt jobb eller inte ;)

Någon mer än jag och Louise som är på?
Torsdag kväll, gina trico i stan!! :D
Får vi ihop en bil så blire inge dyrt att åka heller :)
Hör av er!

Undra om jag ska gå bort till Louise nu en sväng innan det blir kvällsfika?
Joo det blir nog bra! :)
pusshej.

Älskling, kom hem nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0