19.26

Dagen har flytit på ganska bra idag :)
religionen var till och med nästan kul, haha. Vi satt och diskuterade olika situationer i små grupper. Min grupp diskuterade mest om massa annat, vi babblade bort oss typ hela tiden. Men det var lite små kul! ;)

På skyttet gjorda jag vapenvård och packade skytteväskan. Tackar Mats för att han skjutsade upp våra grejer till Sörgård så vi slapp släpa på allt ;)

Tog en springtur runt korta risselås men båda jag och Louise var lite lata idag ;) Åt lite middag på sörgård sen en sväng på byn innan vi gick hem till ringarna och duscha, vi hade ju som sagt inge vatten på sörgård idag så vi lånar duschen här :) Nu äre bara jag och Louise hemma här för Serena och Beccis är och badar! Tackar Serena för den minimala porriga handduken jag fick låna, höhö! ;D

I och med att jag sitter vid beccis dator nu så kan jag lägga in lite bilder från igår när vi bakade bullar här :D


Det var typ Louise som gjorde det stora jobbet, vi andra hjälpte bara till med lite små saker då och då ;)


Innan socker och ugn! ;)


Mongo jag som väntar på bullarna!


Att ha tråkigt när man väntar på att bullarna ska bli klara;) och ja, jag har mjöl på kinden!


Beccis och Louise. Enda bilden med beccis på, hon håller sig mest bakom kameran den sötisen!


Serena härjar på dom sista bullarna att dom ska skynda sig att bli klara!! xD


Äntligen var bullarna klara :D Vi drack Te och mjölk till! :) MYSIGT!

Inatt 04.50 åker jag och Louise hem!
Är i Örebro typ 19.00
Åker från Örebro till louise Torsdagmorgon.
Åker från Louise på eftermiddagen ner till Kristianstad och där stanna vi till på söndag och skjuter JSM :)
Är åter i Ström på måndag! :)

Så det blir nog en dålig uppdatering här under helgen!
Nu ska jag maila mina lärare! (y)
pusshej.

Saknar M! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0