14.45

Woho, nu är det fredag och nu j*vlar ska jag uppdatera med ett lååångt inlägg ;)

JSM RESAN ONSDAG-MÅNDAG!


Hela onsdagen åkte jag och Louise buss och tåg hem till mig! :) Från 04.50 till 16.05 , sen var jag äntligen hemma i kära Örebro.


Okej, nu får ni använda fantasin!
Bilen bredvid är en civilpolis och sen ligger det massa röda drickabackar på vägen och fullt med glas! Det var en lastbil som hade tappat de.

Jag,Louise, Mamma, Annichen och Ella åkte en sväng till marieberg. Eller ja jag och Louise var på marieberg och dom andra på Ikea :p


Dom har hunnit göra Marieberg mycket flaschigt sen sist jag var hemma. Louise och jag spelade lite spel mitt i shoppandet ;)


Vi åt även massa god mat! :)


Och de spelade in en film utanför våran lägenhet :)

Handlade om en tant som skulle gå över vägen :p Den skulle förhoppningsvis visas på filmfestivalen i Gbg. Jag tvingade Louise att gå och fråga :p

Sov en natt hemma i min sköna säng! Sen på torsdagsmorgon åkte vi till Louise, sen vidare till Kristianstad och JSM.


Väl nere i Skåne så gjorde vi vapenkontroll! Gick galant! :)


MATBILJETTER

Sen träffade jag mitt förbund (jag åkte med Louise förbund dit) och vi åkte till ett gammalt regemente där vi skulle sova. Madrasser på golvet och skitigt som fan men men :p

Saknade även christer tokmycket, han kunde tyvärr inte följa med till Jsm! :/


Louise gevär ligger och väntar på att tävlingen ska börja! :)

Jag sköt fredag och Lördag. Fredagen gick det inge vidare på men på Lördagen blev jag skapligt nöjd! :) Louise sköt as bra hela tiden! :D


Örebro läns skyttar! höhö, här höll jag till :)

En rebecha i tält!! :P



Våran Roger dog på lördagen men som tur så återupplivades han igen :)


Stort jävla grattis till Louise som vann, själv kom jag 8a (av 97)och syns lite till höger bakom kameran där :p


Jag Och Jennifer kom 6a i föreningslag och det var bra :)
Jag ser lite vilsen ut xD


Mina priser :) Ja man vet aldrig när man kan behöva en termos ;)


Go Mat'n efter prisutdelningen! :)


På söndagen följde jag med Louise när hon gick fält :) En promenad på 3 timmar och 8 stationer! :P


Underbart när regnet kom!! haha :p


Syn att det var dåligt väder för det var faktiskt väldigt fina platser de stannade och sköt på :) Det är faktiskt vatten man ser där borta :p

På söndagen efter prisutdelning ute i regnet så åkte vi hem till Louise igen för att sova där en natt :) På måndag morgon åkte vi tåg upp till Östersund där markus hämtade upp oss :)<3


Märkligt att stanna på station i Örebro men inte gå av :/ :p

Men det var en trevlig helg stundvis. Axel och hugo höll på att ta död på alla oss i förbundet på fredagkvällen då vi var ute och åt på en kina restaurang. Alla skratta så tårarna spruta xD Vi störde nog de andra gästerna liiiite men kul hade vi ;)

Det var riktigt härligt att åka upp till Strömsund igen också måste jag säga. Slippa ha massa barnvakter runt sig hela tiden!!



Idag är det fredag, det blir ost och vin kväll med flickorna borta på ringarna! Det kommer nog bli riktigt trevligt! :)

Så nu ska jag gå och äta lite middag för nu är jag hungrig! :)
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: emelielindell

Maten såg jätte god ut!

Nu vart jag hungrig ju :p

2009-09-21 @ 14:08:07
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0