14.18

Vilken natt jag hade.
Jag brukar aldrig vakna på nätterna för att gå på toa eller så men inatt var jag upp 2 ggr! Haha spännande? Ja men det måste varit för att jag läste lite psykologi om sömn igår precis innan jag la mig.. Det stod då orskar osv till varför man sovar dåligt, haha tack för den liksom!

Skönt att jag hade sovmorgon idag iaf.
Fast ändå kom jag senare på min försa lektion som var halv 12.. Jag var och jobbade lite med årsboken så vi är ute och informerar i klasserna som sagt. Men religon är ju inte det roligaste som finns ändå så.


En bild från idag! :)


ego ego ego! ;)

Jo jag pluggar nu.. Skitpisstråkigt!
Har ett arbete i specialidrott B som skulle vara inlämnat igår och jag är inte ens klar med hälften, men man måste tänka så mycket och planera och bla bla bla.. Och imorrn har jag psykoligprov.. yeei, jag har varit på 3 lektioner tror jag? Så ska väl börja läsa det snart också.. Fast det var inte så jätte mycket som tur är men det är så svårt att ha prov med nya lärare för man vet inte hur dom lägger upp proven då..

Hur kommer det sig att jag är så duktig på att skriva här och inte på mina arbeten?

Matpaus halv 4 och sen gå och titta på gratis teater klockan 6. Annars blire plugg hela dagen lång!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: emelielindell

Hahaha ;)

2009-09-22 @ 17:11:01
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0