13.58

Denna helg har varit en riktigt seg helg, men kan vara skönt med det också för jag vet ju att nästa helg kommer vara full fart då jag är i Kristianstad på JSM.

Igår natt kan man väl säga så åkte jag och markus till en stuga ute i ingenstans, det var typ raksträcka i 4 mil! haha fattar inte varför alla vägar är så jäklans tråkiga här upp i jämtland. Hua! Men väl framme, vid 2-3 nångång så sprang jag fort in i stugan, lovar att det säkert var minst en björn som spanade in mig från den mörka skogen :p haha. Stugan var skit mysig (och as kall) och låg precis vid ett stort fjäll och fors! :)

Idag är jag seg, som vanligt ;)
kan bjuda på en bild från fredags!


Idag har jag även kommit på en praktikplats, den är inte hemma i Örebro och inte i Ström! :) Känner att praktik är så meningslöst och jag får ju ändå inte praktisera hos polisen så. Därför vill jag har en slapp praktik ;) Och trevligt sällskap? :)

Om 20 min äre middag, gott! Jag har för mig att det var nå god mat också :)
Får se om Markus kommer hit en sväng innnan han åker till boden igen.
ciao.

Fy fan vad jag är en elak person..
fast bara liiite! ;)

Kommentarer
Postat av: emelielindell

Sv ; Klart du ska vara med :') <3

2009-09-07 @ 21:58:48
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0