Vuxenpoäng?

Tog bilen och åkte till ica maxi och handlade lite, sånt som behövs när lägenheten har stått tom några dagar.. Blev lite bröd och pålägg och sånt.. och ananas! ;) <3

Busigt!

Nu kommer snart mamma och Ari hem, då ska vi äta pizza! :)

Sen får dom skjutsa mig till min syster för imorrn ska jag vara barnvakt åt denna gullunge!! :D

Ska passa henne tills mamma slutar vid lunch eller något :)

Sen åker jag fort fort fort, nej inte så fort men jag åker till Nora och träffar emelie! :D Och ska tatuera mig! :D Happy happy! Ni får kanske kanske kanske se en bild på mitt konstverk imorrn ;)

Nej nu ska jag packa lite grejer som jag ska ha med till syster och fortsätta min seriösa msn konversation med christer :p haha.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: töntens vän

Undra hur många vuxenpoäng vi har, jag tappa räkningen efter 100000 poäng iallafall :/

2009-10-25 @ 23:19:02
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt unge :)

2009-10-26 @ 00:26:19
URL: http://baraomagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0