Umeå

Tävling idag då, förutom att jag sköt en 7a så är jag ganska nöjd med tävlingen :) men vem fan är så dålig och skjuter en 7a!?!?!?!


Skyttehallen innan start :) Första bordet står vicky sen jag :)

aja men tror ändå jag kom 3a eller nå? Jag missade prisutdelning pga att jag inte trodde jag skulle få nå pris så jag och Louise var och gick runt på stan istället ;) och köpte skor..


JAG BRÖT EN NAGEL IDAG!!! tummen... "/

HAHAHAH JAG DÖR! PATETISKT!
men jag var tvungen ;)

Aja iaf, finns massa björkar runt om i umeå..
SE




NIce.. ;) haha.


Jag och Louise stötte på skumma människor inne i stan :p

Efter en sväng på stan så är vi nu tillbaka på hotellet igen.
Jag och Louise var nyss uppe och basta och duscha, mys! :D


Riktigt fin utsikt där uppe också :)

Nu ska vi snart börja göra oss iordning sen ut och käka pizza innan vi ska gå på bio :)

haha, jag kom på en sak idag. Eller nej jag har vetat det länge xD Men iaf, om jag ser en snygg kille och tänker att aha han ser bra ut sen så ser jag hans rumpa som är asful då har jag släppt han från mina tankar på engång xD Killar måste ha en snygg rumpa, så äre bara ;) Så ni som jag har raggat på, ta åt er ni har snygg röv ;)

Haha sååå oviktigt!

 

Nej nu ska jag se om det finns plats på toan för att kunna sminka mig :)

pusshej.


Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

Hahahahhaha xD du är fan kung Blondie :P ruuuuumpaaa :P

2009-10-10 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0