Svininfluensan..


Lilla grisen från junsele och jag ska skriva ett halvt seriöst inlägg nu :p

Detta med att vaccinera sig mot svininfluensan.. Jag börjar bli galen med allt detta hit och dit. Personligen tycker jag att det känns helt meningslöst att vaccinera sig.. Man blir ju inte döende av svininfluensan om man inte har någon allvarlig sjukdom innan? Och som jag fattar det när jag läser tidingarna så har ju vaccinet vissa biverkningar som kan vara farligare än själva influensan.. Tycker bara att allt har blivit så stor grej av detta! ska ni vaccinera er?

Haha nu fick jag även veta att Serenas pappa kommer hem imorrn xD Som ni kanske vet så lånar jag hans lägenhet just nu.. haha så får väl bo här 2 dagar med honom då :p Haha blir nog bra.. xD

Och min älskling har antingen för mycket att göra eller varit osmart och inte laddat mobilen nu när han ska vara ute och sova i tält 2 nätter.. Får väl se om han hör av sig någe snart :)

Nu blire snart sängen!
så säger God natt nu :)

Kommentarer
Postat av: emelie -

Jag ska vaccinera mig bara för att jag ska utomland när jag fyller!! :D :D :D

2009-10-21 @ 15:38:55
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0