Nationella Sm Sävsjö/Umeå

Trött!
Känns som jag alltid är trött när jag skriver här? haha.

Har kört lite för många mil idag känner jag, men det gick iallafall kanon även om christer var lite små rädd ibland ;) Han fick även köra en bit så han blev tyst.

Skyttet då, joo jag ska väl vara nöjd, 386. typ 23e plats av 142 :) Från sävsjö! Sen sköts det samtidigt i Umeå så det blev väl några till som la sig framför och bakom mig.

Fick prata av mig lite me Louise en sväng också, skönt!

Nu är livet ganska surt, men jag vet ju att det alltid blir bättre..
Allting hänger verkligen på en skör tråd!!
Antingen håller den och blir starkare eller så brister den..

Nej ska ta och fixa lite.
Imorgen 12.56 går tåget till strömsund igen!
Usch, jag är verkligen inte sugen på att göra något alls.

God natt.
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0