Mönster

Jag har fastnat, fast det känns rätt okej ändå!
I lördags sköt jag 384, igår sköt jag 384.
Nyss var jag nere och sköt lite, jag sköt då 384!

Kan jag inte skjuta annat än 384?
Skönt att stanna och skjuta jämnt, men jag kan väl få fastna på 390 eller så istället?


men i helgen tänker jag inte skjuta 384, bara så att ni vet!!
390!!! MINST!! :D

Nu har jag nyss duschat, ska ta och göra mig iordning sen packa :)
Serena skickade nyss sms och fråga om jag ville ha middag när jag kom upp til henne, ja tack! :D

Så här ser det ut utanför mitt fönster^^

snö snö snö, det har snöat hela morgonen. Men nu har det börjat gå över till regn.. Aja kallt äre iaf, och lite sådär spännande halt ute ;)

ja just, något vettigt måste jag göra nu, har ju inte tid att sitta här heller..

Haha jag sitter fortfarande och skrattar åt en sak som min mamma berättade igår xD Hoppas verkligen att det blir så, skulle vara lite små kul faktiskt ;)

Hej hopp
gummi snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0