God morgon

Sitter och äter lite frukost här inne på mitt rum, gott! :)

Ska snart sätta lite fart och göra mig iordning, men ingen stress jag hinner nog det gör jag ju alltid :)

Tänkte visa er ett "armband" som jag köpte igår.

SÖTT! ;)
Jag och louise hade en liten diskussion, jag tycker han har djävulshorn men hon säger att det är öron! Jag håller hårt på mina horn för då passar han mig bättre ;) Mina djävulshorn syns dock inte.. än ;) fast ibland kan jag nästan känna hur dom växer ;)

Känns som att det blir en ganska slapp dag i skolan idag men får väl se :)
Idag är det iaf fys sen skytte, så fullt upp!
Bra för då blire fortare kväll ;)

Nej nu ska jag fixa mig!
see yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0