En god gärning

Mamma och jag gick och skulle köpa pizza och hämta ut biljetter.

På vägen hittade mamma en plånbok.
Hm gå till polisen eller ägaren?

Det låg rätt mycket pengar och massa kort i den. Vi hittade iallafall ett visitkort och såg att han ägde en restaurang här i närheten så vi bestämde oss för att gå dit.. Han fick bevisa att han var han sen så fick han tillbaka sin plånbok. Men vi fick ingen hittelön! Dåligt.. Han hade runt 3000 kr löst ju..

Men men vi gjorde iallafall en god gärning..

Nu ska jag fixa lite för min gotlandsresa imorrn, tåget går från Örebro kl 04.47 inatt! KUL! (y) Så imorrn alla snälla människor, roa mig på sms!! Jag kommer sitta och åka nästan hela dagen! :)

Tror jag säger God natt redan nu.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0