Äntligen

så är denna dag slut..
Sitter och målar naglarna just nu, as bra när man sitter vid datorn faktiskt :)

Den här dagen har verkligen varit upp och ner.. Har inte känt mig på humör på några dagar men imorse kände allt ändå helt okej :) Sen eftermiddagen på sörgård har varit typ hemsk?

För det första så är jag genom stressad, jag tror inte jag kan hantera stress så bra faktiskt.. Många söker höll på att gå sönder för jag blev så irriterad under tiden jag städade.. Sen började det med att jag var tvungen att använda internet, nej men då bor man på ett cp ställe där folk inte fattar vad respekt är? Och håller på och laddar ner filmer osv som gör att internet blir fullkomligt oanvändbart!! (blir ännu mer stressad än vad jag redan är) Fortsätter iaf att städa.. Går och diskar lite disk jag hade på rummet, upptäcker att min djupa tallrik fortfarande är borta från pentryt.. HALLÅ man lärde sig fan på dagis vad som är MITT och DITT! Självklart låg det lite skitiga bestick som var mina i slasken.. Om ni nu är så jävla fattiga och inte kan köpa något eget och måste använda mina saker så kan ni väl diska efter er?? Respektlöst!

Förutom att jag stör mig på massa små saker så mår jag kanon, bara så att ni vet :)



Men på grund av dåligt humör så har jag inte hunnit pluggat något.. Får ta det på söndag då jag kommer hem:)


Blev inte bättre av att folk tror de kan göra vad de vill med en? Så stor i orden men så liten på jorden! Brukar finnas en anledning till varför man inte är med på vissa grejer då och då..


Nej nu ska jag fortsätta packa, per hämtar upp mig halv 10 imorrn efter filosofin :) Shiiit vad skönt att komma bort från sörgård ett tag!


God natt.

<3


Kommentarer
Postat av: joss

Tackar :D :$

2009-10-02 @ 10:17:16
URL: http://dontpaniic.blogg.se/
Postat av: emelie

Har folk tagit dina bestik igen ? :o

2009-10-02 @ 12:05:04
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0