9 oktober

Vad underbart att ha huvudvärk exakt hela dagen! suck..

Vaknade imorse med huvudvärk, tänkte att första lektionen gjorde vi ändå inge vettigt på så bestämde mig för att skippa den och sova istället. Bra val för nästa gång jag vakna så hade den gått över.. för stunden.

Även att natten kunde fått varit liiite längre.. Nu får jag vänta en vecka igen innan jag får träffa min älsk igen.. <3

Skoldagen i sig var också väldigt onödig.. Gjorde ett prov som jag förhoppningsvis får godkänt på sen hade vi typ inga fler vettiga lektioner.. grett.

När jag hade slutat så gick jag hem och kröp ner i sängen och försökte sova bort min huvudvärk, det gick nästan. precis när jag hade somnat skickade markus sms och strax därefter kom han, hokka och Erika på besök hos mig. Gick sådär att packa faktiskt :p

Jag och Louise fick iaf skjuts av dom ner till skyttehallen :)

Nu sitter jag på scandic i Umeå :)
och jag har fortfarande ont i huvudet.. Så ska nog ta några alvedon och krypa ner i sängen snart..

Tävling imorrn, 11.00! :)

God natt mina vänner och icke vänner!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0