5 oktober

bye bye my seg mobil! ;)
Mobil såld och snart mer pengar på kontot, mee liiiike!

Ska jag skriva om helgen eller dagen först?
Hööömmm..
Svåra val vi ställs inför varje dag :p

Vi börjar med denna dag :)

Hårdrocks outfit ^^)

Jag håller med Louise när hon sa att hon kände sig som en Lodis ;)

Men jag tycker studenterna får endast G i utklädnad. Tråkigt så var nog bara hälften utklädda? Men aja det var några hårdrockare varstans på skolan iallafall :)


Serena och Louise, mina absolut coolingar ;)

Tog inga mer bilder på folk :o Men det lär ju synas lite överallt sen iaf :p Måndagar har jag bara en rast på 30 minuter så det var ju lite tråkigt för man hann ju inte titta på alla.. Och synd att vi inte kunde fixa ljud i alla högtalare på skolan, för då hade det blivit hårdrock ;) ja det var faktiskt planerat så.. :)

Efter att ha rockat i skolan så blev det skytteträning.

Jacka!

Och förutom att jag är världsbäst på att stå och tänka på helt andra saker förutom den där jävla pricken 10 m framför mig så gick det ganska bra :) Förutom när vi tränade final.. Men men!

Ingen som vet hur man tömmer huvudet på tankar?
RING MIG ISÅFALL!

Nu tänker jag blicka bakåt till helgen en sväng :)

Jag kan börja med att säga vad jag ätit i helgen, nå fruktansvärt onyttigt så jag vet inte vad!! Hua!

Fredag - Frasses (Lycksele) och Mcdonalds (Luleå)
Lördag - Soldathemmet, = Kebabtallrik (Boden)
Söndag - Max (Boden) + Macka och Juice (kallax)

Och lite godis på det där. Det är det enda jag har ätit!
BLÄÄÄÄ!
Jag är inte sugen på skräpmat nu kan jag säga.

Per hämtade mig på skolan på fredagen och vi började brumma uppåt i landet, woho! Vi skulle först till luleå och lämna av hans syster. Sen vid halv 5 på eftermiddagen kom vi äntligen fram till Boden.


Vi fick snällt stanna och vänta på ett gäng renar som tydligen hade tänkt gå över vägen :)
Minns inte riktigt vart det var men :p

Markus kom och släppte in oss genom grindarna till regementet, snääällt! :) Vi kollade lite hur han bodde, exakt likadant som på alla andra regementen jag varit på konstanterade jag :p

Sen for vi tillbaka till Luleå och gick på biltema i för många timmar.. Haha lite inte på markus, han är ingen bra vägbeskrivare ;) men söt är han! :D Jaja iaf, pojkarna hade det trevligt och köpte massa onödigt grejs till sina bilar.. spännande!


Och när man har köpt nå nytt så måste man ju såklart testa!
Mycket spännande.. haha.
Per och min gröna gubbe ;)<3

På regementet sov vi i ett eget logiement ;) Iallafall första natten :p Haha det var så kul för på lördagsmorgonen så gick markus upp vid 6 för han skulle ut och vara grön och sånt jag ni vet :p Så jag och per blev ensamma och rätt som det var kom det in en gubbe och drog upp gardinerna och startade sin mobil och började babbla som fan.. Haha jag och per låg och skrev sms till varandra för vi var rädda ;) Men tillslut så råkade per stöta in i skåpet och då gick gubben ut :p han trodde nog att han var ensamm på rummet xD Luring! ;)

Jag och per bestämde oss sen för att gå upp och funderade på att gå ut till resten av alla människor var där men då kollade vi på termometern..

och bestämde oss för att stanna inne och se på tv ett tag till :)

När det blivit varmare ute men fortfarande äckligt kallt så gick vi iaf ut :)

Jag markus och per gick runt lite och tittade på olika saker :)

Fast vi fastnade ett tag vid dessa och härjade med magnus :p

 

Kommer inte ihå så mycket mer vad vi gjorde på lördagen.. Strosade runt och så.. Jo just det vi var på bio också och så Inglouriuos bastarerds, den var helt okej :)

På Söndagen tog vi lång sovmorgon sen for vi hemåt.. Hämtade upp Pers syster utanför Luleå sen raka vägen hemåt i snöblandat regn.. Men vi tog oss hem iaf :)


Det var en underbar helg med älsklingen!
Tycker han ska komma till ström nu nu nu! :) <3

Nu ska jag tvätta av mig hårdrockssminket och stänga av teletubbies ;)
Sen ska jag till byn och möta louise som just nu är och kör med flatbacke, vi ska köpa lite ingredienser och sen gå hem till beccis och baka! :)

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

Teletabies? :O :S Blondie!!!!

2009-10-05 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0