28 oktober

När man vaknat så tidigt andra dagar så gick det inge bra att sova ut ordentligt idag heller, men jag ligger fortfarande i sängen fast jag varit vaken i snart 2 timmar :) Jag fick även sova en hel natt, äntligen! Visserligen somnade jag med kläderna på vid 9 men vaknade vid 11 och böt om sen sov jag till halv 9 imorse :) Hehe ja nu vet ni ;)

Så har kikat på barnprogram och kollat runt lite på internet.

Skönhetstävlingar för barn?
Hittade en gammal artikel i aftonbladet som handlade om detta.
Tänkte visa er lite bilder.


glada?

söt i alla fall..

egen vilja?

Känns lite för överskattat! Låt barnen vara barn så länge dom kan! Undra hur dessa flickor blir när dom blir äldre? Känns som att dom får en attityd att dom är skitsnygga och sminkar sig jätte mycket.. Eller så skiter dom i sitt utseende överhuvudtaget..

Tycker det känns fel i alla fall.

Nu ska jag sluta äta mitt godis till frukost och istället gå upp och göra en riktig frukost :)
Ha en bra onsdag! :)
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0