25 oktober 15.18

Hej jag lever, bloggen har återuppstått! ;D
Har inte haft tillgång till dator på hela helgen förräns nu! :)

I fredags gick jag på Markus värnpliktsbuss xD haha det var lite små kul för alla små mobbades och vart helt facinerade över att en tjej kom på bussen :p haha. Jag och markus gick av i hallviken och träffade kenny för vi skulle låna hans bil. Som betalning för billånet så skjutsade vi hans kompisar runt i ström kvällen / natten.

Det var riktigt skönt att komma till fagerdal vid 2 på natten och sova, inte för att vi sov så mycket utan vi låg och pratade och massa några timmar. hel mysigt måste jag säga! :)

Vaknade rätt tidigt på lördagen, låg och kikade lite film sen for vi till Ström och hämtade min saker och Per :p Stannade i fagerdal en snabbis och hämtade fredrik och verktyg sen for vi till stan. Blev en lunch/middag på donken innan jag sa hej då och hoppade på tåget till Stockholm..

5 och en halvtimme tråkig tid senare var jag äntligen framme och klockan var 22.31! Blev upphämtad av mamma och Ari och åkte till lägenheten och sov. GÖTT!

Idag, vaknade tidigt av att mamma och Ari var på väg ut med cyklarna, dom skulle nämligen cykla till Örebro. Jag lyckades somna om och sov några timmar till innan jag gick upp och tog all packning med bilen. Stannade till i Västerås för att äta med cykelidioterna ;)

Men fick dock vänta en timme, då shoppade jag lite ;)


Ett par ful/snygga skor blev det, jag är som en magnet när det står "skor" och "rea" på samma skylt ;)


Sen tog jag tummen ur arslet och köpte ätnligen ett rosa bandet! Har tänkt på det så många gånger men det har liksom inte blivit av..


Fick inte ta kort på min mamma (träsktroll) så tog kort på hennes skitiga hjälm istället :p haha. hon hade legat bakom ari hela vägen så hon var något skitig :p haha.

Efter en lunch så cyklade / åkte vi vidare.

Ganska självklart så är jag hemma först :p Åkte en sväng på Lager 157 men hitta inget spännande.. Mamma ringde i alla fall nyss att de skulle orka cykla hela vägen så jag behöver nog inte åka och hämta dom.. Så jag åker till ica maxi och handlar istället! :D

Skönt att äntligen få komma hem i alla fall.
Ha en skön söndag!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0