21 oktober 12.50

Jag vet en sak som jag inte ska bli när jag blir stor, arbetslös! Jag har bara suttit hemma i 3 dagar nu och jag avlider snart av uttråkhet, finns ju absolut ingenting att göra!

Jag längtar till imorrn bitti, 05.50 går bussen här ifrån.. Hoppas jag klara mig att ta mig upp bara ;)

Var som sagt nere på ica förut och lämnade tillbaka kläder och köpte korv och godis xD Blir nog korv och pommes till lunch/middag :)

Så nu är min praktik slut..

behöver inte gå denna väg ner till ica varje morgon..


farväl systembolaget ;)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Är för rastlös för att se tv eller sitta vid datorn.. Ska nog strax börja med maten så jag har något att göra :p

Får väl se när Serenas pappa kommer också, Serena gav ingen exakt tid precis xD "ikväll vid 4 kanske" men lilla du, ikväll och vi 4a är två helt olika tidpunkter :p jaja jag märker väl när han kommer. Ja just jag kan gå och klä på mig lite vettigare kläder så har jag något att göra :p

ciao.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahah! Nae det verkar inte riktigt så ;) ja absolut, måste visa listan för min prins, men vet inte hur man gör det på ett snyggt sätt XD haha kan ju inte bara säga här läs det här, det behöver du ;)

2009-10-21 @ 13:34:19
URL: http://aiilenroc.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha ja precis, får komma på nåt bra...

tackar! :)

2009-10-21 @ 15:36:34
URL: http://aiilenroc.blogg.se/
Postat av: emelie -

Du vet ju redan vad min naturliga hårfärg är :)

Men du gissade rätt och var först så du "vann" ;)

2009-10-21 @ 15:56:55
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0