19 oktober

vaknade flera gånger under natten, sov oroligt. Vaknade av klockan och kände hur huvudet dunkade.. Satte mig upp och kände att min kropp inte var helt okej, blev jag överkörd inatt eller nå? Bestämde mig fort för att hoppa över praktiken och sov vidare.. Klockan är nu 1 och jag är lika trött som jag var kl 9 och huvudet gör fortfarande ont..

Och det regnar ute.. Vilken underbar dag!

För första gången av mina år här i strömsund så har jag hemlängtan!! Inte så för att jag saknar någon eller så utan mer att kunna komma hem, äta mat när man vill, träna när man vill, glo på tv, slappa och helt enkelt få lite mer frihet. Att bo på sörgård och vara skytt är ganska isolerat..

Jag och Louise diskuterade igår tror jag.. Om att vi lever 2 liv.. Ett här i strömsund och ett gammalt/ riktiga liv "hemma".. Nu händer det för mycket i strömsundslivet så nu behövs det en lång paus, jag vill hem till mitt andra liv..

Man kan ju även tänka på att mitt strömsundsliv kommer ta slut. Mitt liv kommer ta slut!! Shit vad brutalt det låter men när jag tar studenten flyttar jag hem kanske, och mitt strömsunds liv rinner ut i sanden.. Sorligt!<3


Millen och serre, någongång under vårat första år på hjalmar!
Det var tider det.. Jag vill spola tillbaka!!


Småpluttar, emma, erika och Louise! Även detta taget i ettan. Underbara tider!! <3


HELGEN!

Tänkte om ni ville veta vad jag hade för mig i helgen? Haha nej antagligen inte men jag skriver det ändå så får ni själva välja om ni vill läsa eller inte ;)

 

Jag tog inga bilder.. Eller jo Louise har några men dom har ju inte jag så det hjälper ju inte detta inlägg endå ;)

I fredags var jag och Louise i lägenheten på ringarna och bara myste, vi gjorde (hon gjorde) hemmagjord pizza, smarrigt! Vi gjorde även Ananaspaj! ;) Den var MUMMA! :D Fick även sällskap en snabbis så då blev det en kopp kaffe också :p Nice.

Senare på kvällen eller ja natten så kom Markus och hämta mig så åkte jag dit och sov.  

Lördag
Vaknade självmant :o typ tidigt, men det var skönt! :) Åt frukost sen skjutsade Markus mig till skyttehallen och dags för tävling.

Kvällen var jag och Louise åter på ringarna. Lagade mat som blev pasta och sås, riktigt jävla go! :D Självklart så vare Louise som lagade maten också :p Sen snyggade vi till oss lite och fick sällskap av 4 tjejer till. Det blev faktiskt väldigt trevligt :)

Runt halv 10 drog vi oss bort på tingvalla där det var fest. Säkert trevligt men jag och Louise kände oss lite gamla ;) men var sociala där en stund sen gick vi och kollade på hörnet, DÖTT så vi gick tillbaka till tingvalla och följde med gänget till folkan där det var disco och när vi lämnat av allt smått där gick vi vidare till jahn :p


Hann knappt komma in genom dörren innan det blev korttagning :p Fråga mig inte vem killen är :p
Snodde bilden av mattias.


Snodde även denna bild från mattias. Killarna myser lite!
Haha synd att jag inte fick tag i den klockrena bilden då jag ägde både Mattias och hokka! xD

Efter att vi varit oss jahn ett tag så gick vi ner till hörnet och träffade vicky och amanda så vi gick runt med dom och härjade llite.

Vid halv 2 kändes det som att det var dags att sova.
Åkte hem med älsklingen min.

Söndag
Vaknade åter igen i Fagerdal, denna gång av väckarklockan.. Usch vad trött jag var. Efter att klockan ringt 3 gånger gick vi iaf upp :p

 

Var i skyttehallen vid 12.

Sköt kl 1. Första 30 skotten gick asbra men de 10 sista skotten sköt jag bort mig rejält på.. Men resultatet blev 388 så helt okej ändå.

 

Efter skyttet gick jag och Louise till Ringarna och åt pannkakor och slappade.. Skönt. Sen till sörgård för att packa om väskan lite sen sätta sig på bussen upp hit till gäddede.

 

Oj nu är klockan mycket, dags för frukost/lunch min mage kurrar!

pusshej


Kommentarer
Postat av: Beccis ^^

om jag ser rätt så är det Joel som kramar om er :O

2009-10-19 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0