12 oktober

oj min kamera samarbetar nästan med mig nu så nu ska jag snart lägga in lite fler bilder från umeå, Åh vad jag älskar den staden! :D

nu sitter jag äntligen och väntar på att bilderna ska sparas på datorn.
haha vilket tjat..

Kan berätta så länge att det snöar ut. Mycket! :D

Umeå

Vicky och Louise är hur söta som helst ;) haha.
Taget precis när vi kom till hotellet.


såna där skyttar.. ;)


Utsikt

Utsikt


Umeå!!


Hotell rummet och Louise :)


Höhö borsta tänderna ;)

Nu ska jag ta och klä på mig och gå på byn och köpa frukost och lunch :p haha sen ner till skyttehallen och skjuta lite :) Missar ju så mycket träning nu när jag kommer ha praktik.

 

Hej svejs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0