Sööööndag

Usch ångest söndagen är här...
Ska nog ta och sova snart igen, deprimerande att det ska vara så mörkt ute!

Om dagen har jag inte så mycket att skriva om i och med att jag bara har varit vaken en timme :p

Igår bland annat, då var jag för trött för att blogga på hela dagen.

Igår var som sagt julmarknad och på kvällen blev det grand :)


Det var pissekallt ute, då måste man ha mössa! :D


Louise och Sofia bland annat stog och sålde sina PA arbeten, tvålar (som blev slutsålt) och smink :)


Folk :) Synd att det inte var någe snö!!! :/


Jag och Louise gick ner till brandstation och tittade på en "trafikolycka" En spännande upplevelse på många sätt..


Plocka bort taket :p


Nu kunde de ta ut den skadade :p
Strax efter denna bild svimmade jag i Louise knä.. :p Så fick gå in och lägga mig på en bänk i brandstation. från att sitta och frysa så började jag nu att svettas som enn vet inte vad.. hua. Fick gratis saft iaf ;)


Sen orkade jag inte vara sjuk längre så då åkte jag och Louise brandbil istället.

Sen gick jag på sörgård och åt middag :)
Sen ut på byn igen för att lyssna på julkör i kyrkan, nice! :)

På kvällen blev det att göra sig i ordning sen vandrade jag och Louise till Jahn där han och Svegårdh höll på att röja hemma hos honom, grejer överallt :p


lite ego pics när pojkarna åkte till hörnet och köpte pizza :)


Haha ser ut som louise äter familjepizzan själv :p


Sen drog vi på grand, alla tre våningar var öppna så det blev dansa dansa i olika stilar beroende på vilken våning man var på :p

Det var helt okej med folk, visst det kunde ju ha fått varit lite fler :D Jag hade iaf riktigt roligt och gick inte hem förrän vid stängningsdags :p

Idag har jag ont i fötterna!!
Och nu ska jag lägga mig och dö lite innan jag tar tag i mitt rum och pluggande!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0