Har ingen rubrik

"Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar."
/ Nalle puh

Varför svarar du inte? Är du upptagen? Vill du inte prata med mig? Jag vill prata med dig, jag vill försöka lösa allt! Men känns som att du har bestämt dig. FINE!

Tänkte visa lite bilder från igår, dock har jag endast bilderna från min mobil. Bilder från beccis och louise kamera kommer nog så småningom! :)


Typ enda egobilden, kors i taket! ;)


Lite av folket som var där från början, första timmarna vare snålt med folk men vi roade oss bra ändå ;)

Hårdrock!


Hårdrock!


Louise och Marcus :)

DÄänsa!


Utanför.

Mycket trevlig kväll på ringarna. Var där till typ 11? Sen drog vi innåt mot byn och hörnet! :) Jag var lat och åkte bil med Daniel :p och massa andra pojkar. Vi kom till hörnet innan alla andra ( haha inte så konstigt xD) Så jag satt och hängde med pojkarna och var mobbade tills mina vänner kom fram ;)

Var på hörnet till strax innan 2 tror jag? Hem och sova! Sov kanske inte så himla bra.. Men vaknade vid 11 imorse men somnade om till halv 2 :p haha. Skönt. Nu är man utvilad. Fast ändå trött.

Nu väntar jag bara på ryktena.. Dom lär väl komma! Men vi vet sanningen! :)

Ingen aning om vad man ska hitta på ikväll..
Ska försöka ringa ett jobbigt samtal nu tror jag, får se om den på andra änden svarar..
Sen lägger jag mig nog och läser tills det händer något kul.

Lyssnar på ted gärdestag.
MYS!


hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0