9 november 11.04

Jag är så fruktansvärt trött! Jag förstår inte..

Är hemma idag, det gick verkligen inte att få någon motivation att kunna stiga upp ur sängen imorse! Så jag har ägnat min förmiddag till att drömma säkert 4-5 olika drömmar, drömmar om massa olika personer och massa olika betydelser.. Jätte läskigt :p Jag brukar typ aldrig komma ihåg mina drömmar.

-
R.a.m
om 8 november 19.50:
Vem är det du inte vill förlora?
Det verkar som om du skriver om två olika männsikor? :P


Svar, nyfikna nisse! Jag skriver om 2 personer, jag har fler än en person runt om mig i mitt liv förstår du :)
-

Nu tänker jag inte sitta här och deppa utan jag ska plugga. Och äta lite godis som frukost/lunch ;) haha. Sen efter middagen blire en lång promenad!

Hej hopp!
Det känns bättre! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Men blir ju nästan sur på den nyfikna fan, :o

2009-11-09 @ 12:52:54
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0