5 November 22.17

Ja om ni nu är ju jävla nyfikna, jag vet att det inte är bara du som vill veta!

Anonym om Svar:
Okej.. ;) Är ni lyckliga då? :P

- Vi har inte träffats på hur länge som helst. Och kommer inte göra det på en vecka till. Vi har typ bråkat varje dag i en vecka.. Och nu känns allt bara så jävla pissigt! Så nu vet ni.. Så svaret är, nej vi är nog inte det minsta lyckliga just nu..

 

Och ja Emelie, jag vill också veta vem RAM är :p eller ja RAM är ju jag eller nå xD

 

Dagen annars då förutom att få massa nyfikna kommenterar.. Skola, gym och "föreläsning". Var nyss på ringarna och fixade inför partyt imorrn! :D


Blåsa 100 ballonger :D Jag blåste 2 st ;)


SÅ NICE!
Tills alla fulla människor kommer och förstör ;)

Så nu taggar vi och glömmer alla bekymmer! :D

Sovmorgon imorrn också, gött!
Tjo.
?



Kommentarer
Postat av: emelie -

HAHAHA, läskig person :p

2009-11-09 @ 10:02:47
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0