20 november

Woho nu sitter jag på min första filosofi lektion på typ några veckor :p
Jag och serena fick en liten extra lektion så nu vet vi vad vi ska göra..
Usch kunskapsteori, låter kul va? Icke.

Idag är det även fredag, känns som att det kanske blir en tråkig helg. Tävling sen bara dö på sörgård på kvällarna.. Så om ni har tråkigt, hör av er! :)

Får väl se om jag orkar vara lite mer mogen i helgen och ta upp kontakten.. Men varför egentligen? Men skulle vara skönt att skiljas som vänner iaf.. Men får se hur det blir med den saken! Jag är nog för envis, har jag sakt något så vill jag gärna hålla det!

Lärde mig något nyss på filosofin :D
Induktiv slutledning, Detta begrepp använder jag mig av när jag säger att killar är skit! :p (Induktiv slutledning = har jag bara träffat killar som är skit så definerar jag att alla är likadana) Även fast det inte är sant. Fattar ni? ja vet filosofi är flummigt!

 

Över till något annat..

Tjollahopp!
Det är mycket man inte vet här i livet! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0