19 november 22.09

Sörgårds internet är så shfghkjsdhgljksaf j'vla segt!
Bara så att ni vet! :p

Dagen har kännts meningslös..
Sovit och sett på film..

Och nu har jag knaprat i mig lite alvedon och hoppas jag lyckas somna skaplig tid och må bra imorrn :) För imorgon är det fredag, woho! Första fredagen jag inte har längtat till av kärlek...

Och jag förstår inte? people, sluta aldrig att förvånas!

Och jag får ju inte skriva vad jag vill på min egen blogg så jag följer detta önskemål men då kan jag inte heller försvara mig från kommentarer jag får!

-
Sv, Vänskapsrelationen stärktes, eller hur? Så det fanns sanning i mitt tänkande :)

Nu ska jag ta med mig mitt frågetecken och gå och försöka sova, God Natt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe, nja, den är som vanligt. Fast du ha väl kanske inte vetat om att vi varit kompisar ett tag..

2009-11-20 @ 01:20:41
Postat av: TripleSex

klart att den finns ;)

2009-11-20 @ 08:51:14
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: feliciaknop

bilden längst upp till höger på din header var jätte fin :)

haela bloggen var fin,

men diggade den bilden extra :P

2009-11-24 @ 21:23:42
URL: http://feliciaawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0