16 november

-- segt, andra gången jag skriver detta inlägg för mitt förra försvann ---

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt, det behövdes.
Att få vara ensam, fundera och ta hand om sig själv.. Man behöver faktiskt sånna dagar också :)

Synd bara att vi bara har samhälle på måndagar.. Man missar så himla mycket!

Efter frukosten la jag mig i solariet.
Riktigt varmt gott och avslappnande, enda tills denna låt började spelas i bakgrunden..


Denna låt påminner nu både mig och Louise om gamla tider..
Eller ja just nu nya tider skulle man kunna säga.

Usch jag som inte skulle tänka så mycket.. Jag höll på att falla men efter att ha snokat runt på internet ett tag nu så blev jag åter mycket mycket starkare! Du är inte ens lite så bra som jag trodde från första början.. Du kan inte tro att du kan hoppa på mig och sen hjälpa mig upp och tro att allt är bra igen! GLÖM DET!

Ett hej då är alltid ett hej då, det var du som valde inte jag så nu får du leva efter ditt val.

-
Inga tårar, nu är det bara glädje! :D
Nu ska jag ta och plugga lite sen blir det middag och sen hem till Serena och plugga hörde jag :) Blir mycket plugg denna vecka men det är bara för att jag har sparat allt till sist ;)

Idag är det måndag, idag börjar ett nytt liv :) Så känns det för mig, det känns underbart!
ciao!

Kommentarer
Postat av: emelie -

Du har ändrat din blogg ;)

2009-11-16 @ 14:19:23
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

HAHAHA, men då kan ju du ta min mens så slipper jag ;)

2009-11-16 @ 15:34:56
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: emelie -

Men jag vill inte ha mens (a)



Jag är inte efter, det är så att jag inte får sitta vid datorn när jag är med Alexander så jag kan inte kolla in din blogg som jag vill :p

2009-11-16 @ 16:03:10
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Markus

Sluta skriv om mig, jag är glad att jag slipper dig, de var jag som valde bort dig.. Hejdå, hoppas du slutar skriva om mig!!

2009-11-16 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0