12 november

Idag har jag varit i skolan från 9.00 - 13.00 men jag har inte varit på en enda lektion! :) haha. På tal om skolan så kom jag på nu att jag måste skriva ett mail till hans och mats nu.. Måste komma ihåg det innan jag lägger mig!

Efter skolan hade vi MAQ på fysen, det är askul! :D Fast jag var så lat xD Men man tränar kroppen med sin egen kroppsvikt och tränar smidighet typ :p haha. Jag är sämst! Jag är nog ovigast i sverige! :p

Sen hade vi skytte, det gick kanon faktiskt! :) Inte resultat mässigt hela tiden men det kändes bra, det är bra :)

Nu har jag duschat och ska snart ta och packa lite snabbt, imorrn åker vi till Eskilstuna och jag och Louise sover hemma hos mig i Örebro! :D Jag ska ha en internet fri helg!

Så jag måste säga Grattis i förskott!!

GRATTIS BECCIS PÅ DIN 18 ÅRSDAG, FREDAGEN 13 NOVEMBER!! :D
Hoppas ni får det grymt kul på krogen! :D

Nej nu måste jag nog ta och fixa lite vettigt.
God natt

Kommentarer
Postat av: Beccis

ihi tack sötnos!! <3 grymt kul var det, du ska få veta sen :D

2009-11-16 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0