10 november

Det blir aldrig som man har tänkt sig, men det visste jag ju redan ;)

Nu är jag otroligt jävla less på Sörgård ska ni veta!
- Man får inte ha sina saker ifred
- Har man tur så finns det varmvatten när man vill duscha
- Internet är cp mongo segt vissa tider
- Gå och lägga sig tidigt? GLÖM det! Här är vi vakna dygnet runt och det är ju onödigt att respektera andra?

Jag gick och la mig vid 10 igår, jag somna vid 12.. Men vaknade halv 2 igen av jävla oväsen! Gick upp på toa och folk kolla på mig som jag var dum i huvudet. Hua, var tvungen att hålla mitt svängiga trötthumör i skick så nöjde mig med att drämma igen dörren när jag gick till mitt rum igen.

Tack vare nattincidenten så pallade jag verkligen inte gå upp och skjuta innan skolan börja.. Sjuk börjar jag också att bli.. (y)

Och vissa människor, seriöst väx upp! Vi går på gymnasiet och inte lågstadiet! Jag pallar inte!

Elevhemmet Sörgård
välkomna till dårhuset sÄrgård!

Haha, vad munter jag är! :)

Ikväll ska jag ägna min tid åt pluggning! Skriva en uppsats i Historia, tyvärr så glömde jag det lilla jag skrivit i skolan men det kan jag skriva in sen. Tror inte det skulle vara inlämnat förrän på torsdag :p

Ska hinna tvätta också, Serena skulle komma hit med lite tvätt också :p

Mitt liv är en bergochdalbana, tyvärr så går den bara utför just nu.. vad händer när den kraschar? Nej nu tycker jag den ska ta och gå uppåt igen! :)



Måste säga att du är en underbar vän, dina vänner ska vara glada att dom har dig! :)

nu, Plugga!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0