Yeeei.

Undra hur många gånger jag har sakt min rubrik idag? föööör många! hehe :p

Dagen då?
Spanska, inte ett piss. Jag åt frukost!
Sen 3ornas PA mässa på folkan. var väl sådär?
Sen idrottsprov. Gick bra förutom att jag svara fel på ett helt pappar för jag läste inte frågan helt xD

Spelat innebandy idag med :D Det gick jävligt bra för mig idag måste jag säga :D Och min klubba överlevde, helt otroligt. Det är nära nu.. bladet nästan verkligen dinglar! Håll ut!! Hade med mig min orangea som reserv iaf :p

Efter innebandyn och dusch tog jag mig hem till serena! :) Vi blev bara fler och fler för emelie, beccis och louise kom också tillslut! :) Vi hade massa tjejfix, ni vet plocka ögonbrynen, fixa naglarna och färga ögonfransarna! :p ÖJ ni måste titta på serenas naglar imorrn, mitt mästervärk! xD haha. Inte så snyggt men va fan! :D

Nu är jag helt slut.
Ska nog försöka sova tidigt.
Inge roligt folk på msn heller ju..

pusshej.

jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0