Torsdag

Shiit vad den här veckan har gått fort! :O
Imorrn äre fredag och Louise åker till Norge.. Och serena åker hem till skogen!

Vad ska jag göra i helgen?????


En lektion idag, samhälle. Jag gjorde något vettigt! :D tjihooo! Sen följde jag med lite människor på byn och fixade lite saker :) Sen gick jag och Louise till strand i och med att vi hade halv friluftsdag.. Skönt att gå dit men kallt att gå tillbaka :( HAHA jag skvallrade på 2 killar som åkte moped :D Sen gick jag ner och sköt korthåll en timme! :) Gick helt ok.

Så underbart att bo på sörgård nu!!! På tjejtoan (2 st) på min sida så kan man inte gå på toa på någon av dem!! Den ena kan man inte spola, kul och gå på den lixom? xD  den andra finns det inge toapapper... det betyder att man måste gå in på den första för att hämta beräkna hur mycket papper man ska ha och dra ut det och ta med till andra toan.. krångligt!!! Jävligt bra organisation!!!


Jag lekte med lego när vi var på banken, jag tyckte det blev fint!! :D

Nu kom louise, så ska vara lite social.
Men ska även fixa lite viktiga saker nu.

pusshej
jag gillar verkligen dig!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mycket vackert hus! Jag må ju skryta om att jag var ditt personliga stöd i den skapelsen! :D



Ey! Du kan ju plugga som en normal samhällare?? xD

2009-05-07 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0