The time..

Idag har jag inte gjort något vettigt alls.. Jo jag och Louise var och simmade lite förut efter vi hade vaknat.. Väldigt slött måste jag medge :p haha. Efter det tog vi en mjukglass vid rosa, det var ju faktiskt fint väder ute förutom att det blåste! :)

Sen gick vi hem till Beccis en stund, såg en film jag somnade typ :) Det var skönt. Jag vaknade till liv när dom sa kladdkaka ;) haha. Det var gott det :) Sen gick vi ut en sväng.

Tänkte lägga upp lite bilder från långhelgen, Louise 18 år och lite båt&bil :D


BLÅBÄR!!! :D HAHA


Jag och Louise ska bli föräldrar!! :D



x2 ;)
Att få plats med mycket folk i en rockring! ;)


Åkte bil med Markus :) något som inte stämmer här ;) hehe


Åka båt :D


Att vara lat och åka båt ;)

Det har varit en mycket trevlig lång helg :)
Väldigt sena nätter.. Tidigast jag gått och lagt mig har varit halv 4.. Men ikväll blir nog tidigare är ju hemma just nu iaf :D

God natt så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0