Strömsund

Sitter i skolan nu. Känner mig, vad ska man säga? DÖD!

Skriver om mina dagar i Luleå senare idag, för som sakt så är jag i skolan och tangentbordet är cp i huvudet!!

Jag börjar bli riktigt jävla trött på falska människor! Folk som säger det ena, tex, åh jag hatar den personen osv.. sen dagen efter så umgås personerna i frågan!! jag fattar inte? Jag står fan för vad jag tycker! Tycker jag mindre om en person så undviker jag den och umgås inte med den!! ÅHHH jag blir galen på det här... !

Sen är jag jävligt trött på FEGA jävlar!

Människor! SÄG VAD NI TYCKER OCH STÅ FÖR DET!! :D

Nu har vi geografi förresten, men den är inställd ;)
Så sitter här och väntar på att matan ska öppna!

pusshej så länge!

Kom tillbaka...
fegis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0