Söndag kväll..

Usch imorrn är det måndag!! Snälla gör så att veckan går fort!! :) Jag vill ha helg!! (bra tankar sådär när veckan inte ens har börjat)

Idag har jag inte gjort något vettigt alls?

Suttit och degat vid datorn, pluggat lite :O sen kom louise hem och då gick vi på en promenad! :D Sen gick vi till beccis som satt och vänta på serena. Sen följde vi med dom hem! :D My var också med en snabbis och serena gjorde ett hål i hennes öra! haha vi satt i köket sen hörde man bara aj aj aj aaaaaj från badrummet! xD hehe.

Sen har jag bara suttit där och degat hela kvällen. Dampat på serenas mobil och lite sånt.

Jag och louise disktuterade en sak när vi gick hem från ringarna.. Tänk om alla killar tänkte som oss tjejer, tänk vad bra allt skulle vara då! :D Då skulle vi kunna förstå varandra mycket bättre!! skulle behövas..

Det enda positiva med morgondagen är att det är INNEBANDY! <3

Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0