pissväder.

Ikväll ska jag nog lägga mig tidigt, det här funkar ju inte! Imorse var jag nå fruktansvärt trött!! Hemskt ju! Detta ledde nog till att mitt humör att dalat mycket upp och ner under dagen. 

ohh en människa gjorde mig jätte glad idag! :D

Snälla snälla snälla xD haha var inte meningen att det skulle bli så många och bli en låttext. men iaf snälla byt mage med mig? Jag blir galen.. vad är det för fel på mig? :(

Nu ska jag PLUGGA!
Nu ska ni få veta, eller jag gör det här för min egenskull också ni får läsa om ni vill ;)
*Idrottsprov imorrn
*Svenska uppsats (inlämning 2 veckor sen)
*Engelska (läsa bok + recension, skriva sammanfattning av en text, färdigt så fort som möjligt)
*Geografi, antireklam. vet ej när den ska vara klar men jag och serena började typ idag iaf :)
*Samhälle (droger, intervju, redovisning v 22)
*Matte (nationella nästa vecka, massa rester)
*Skytte (årsredovisning och planering och träningstimmar och skit, 15 maj)

Så jag har något att göra i alla fall. härligt!

Det regnar idag. Kallt på 50m banan.. Blött att gå ute i 1 timme..

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0