Onsdag

Idag är jag GLAD! Vilken underbar känsla det är :D

Idag har det varit en fruktansvärt jobbig skoldag xD Först öppen scen, fick sovmorgon en kvart ;) Sen hade jag och hanna egen idrottslektion, den gick kanon! :D Sen slutade jag! :D

Nu har jag varit nere och solat lite, måste ju fuska när solen inte värmer så mycket ute..

Alla personer runt omkring får mig att må så jäklans bra! tack! :D
Och en ros till min pappa som fixat pengar till mig nu! Skönt att känna att man kan leva lite också! :D

Sen halv 4 blire innebandy för hela slanten :D Fast utan louise :( stackare..

Nu ska jag hämta lite yogurt eller något annat gott att mätta magen med, sen måste jag sätta fart med att hitta en nyhet som jag ska redovisa om imorrn! 

Ge mig sommarlov och Dig så kommer jag inte kunna bli så mycker gladare! :D

hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0