måndag

Fy upp i skogen vad trött jag var imorse! usch.

Men tog mig till skolan iaf.. gick till spanska och upptäckte en lapp på dörren " spanska i aulan" det här kan inte sluta bra tänkte jag.. Väl i aulan fick jag ett nationellt prov i handen! yeeei helt oförberett. Kändes som att läsa arabiska eller något :p

Sen gjorde jag inge mer vettigt i skolan idag! som vanligt...

På skyttet var jag på 50 m banan! :)

Härligt att skjuta idag för det var as varmt! :)


Louise fula sig lite :D (jag tog den normalaste av dem kort jag tog xD)

Sen slängde vi i oss lite mat sen följde jag med louise när hon körde hos flatbacke.

Varit hos hanna och pluggat lite också, vi har planerat för våran idrottslektion :D kommer bli gryyymt bra :D yeeeeei! ;)

Nu ska jag försöka göra något vettigt.. typ svenskan kanske?
och jag är hungrig igen!!! seriöst jag är hungrig hela jävla tiden jag blir galen!!! :O

pusshej.
du är rolig du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0