Kvällen

Finns det inget att göra måste man helt enkelt hitta på nå :) Jag och Louise bestämde oss för att gå på byn ikväll för att se om det hände nå.. Ganska dött till en början. Sen hittade vi jahn och småflickorna nere vid hempan och satt och fördrev tiden där ett tag, var helt okej faktiskt xD

Sen gick vi en sväng. Fick skjuts till sörgård av kim och fredrik för vi var toa nödiga :p Vi hämtade även pengar och gick sedan till annexet för en pizza, där stötte vi även på gänget från hempan igen :) Amanda och Minna höll på att ta dö på Louise ett tag där xD Ät inte pizza och sätt inte i halsen och skratta inte samtidigt!! :p Det var trevligt där med :)

Gick ut i duggregnet en stund sen åkte vi bil resten av kvällen med picco, jonte och simon :) Det var en helt okej kväll ändå tillslut :)

Och idag har jag åter igen fått höra att jag låter som en 08a. Otroligt kul! :p

" det här är en gris, nu äter jag upp den "
" haha tänk om det var eran gris "
må illa min... xD haha.

Nu blire nog en film sen sängen.
God natt.

jag vill att du ska vara social!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0