Insidan

Visst börjar man fundera ibland på vad man egentligen håller på med? Vissa dagar känns allt så jäklans underbart men sen börjar man tveka och bli osäker.. Det är alltså självsäker man ska vara?? 

Helt ärligt har jag varit hur glad som helst och livet har verkligen levt i lite över en vecka nu.. Nu faller jag neråt igen, varför? Jo för jag tror inte jag kommer klara det här. Jag måste börja ta tag i mitt skolarbete men det är så svårt när det är massa annat runt omkring. och dig! Hur kan jag tro att jag ska lyckas? jag kommer inte lyckas. Mina känslor är alltid steget före mig.. Dem skiter totalt i mig!

Ehh. Var inte så jävla tveksam, jag ska lyckas!!



Förresten har jag kommit på att min blogg ser knas ut i massa datorer förutom min och serenas.. och vet ni vad? Jag orkar inte fixa det nu. Får bli en annan dag då jag orkar.

Nu ska jag ta mig in i duschen innan jag tappar håret eller nå. Hårspray från igår är fortfarande kvar, typ 1 ton! Sen ska jag nog plocka undan lite på rummet sen blire sova sova sova! ensam igen.

Visst saknar man det man inte har?

fan mina känslor växer mer och mer för dig varje dag! vill jag det? egentligen?

God natt, imorrn äre lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0